Tuesday, June 21, 2011

cikgu main dengan anak murid


minggu ni, mggu depan, mmg depan lagi n mggu lagi depan adalah minggu cikgu main dengan anak murid..

cikgu2 ditugaskan untuk memilih pelajar yg berpotensi dan diketengahkan..
so, bermulalah pencarian tuan tanah terhadap murid2 yg berpotensi dan berkualiti ini..

mesti korang yg otak separa warna mikir yg bukan2 kan.. keji lah!
tapi bukan sng nak pilih pelajar neh.. bcinta la nak nampakkan hasil..

potensi apa ?? potensi dalam bidang sukan haaa...

ye la.. mggu sukan2 sekolah kan. kena la antar pelajar2 yg berkualiti..

mcm mggu ni, tuan tanah kena cr pelajar utk acara lompat tnggi. banyak yg berbakat.. utk form 2, ada yang boleh lepas pd ketinggian 150.. tu br form 2.. x masuk g form 4, form 5..

gamaknya selalu sangat melompat kot. hahaha..
so, mggu ni, mmg tuan tanah agak bz la yeeehhh.. ditambah dengan penukaran jadual baru, kelas tuan tanah pun bertukar lagi nampaknya.. haisshh..

tapi apa pun, semoga apa yg tuan lakukan diberkati oleh allah s.w.t dan mendapat kerjasama daripada semua pihak.. amin..

2 comments: