Tuesday, June 7, 2011

lady gaga naked!!


oh my!! buta mata..

pasni ntah apa la plak si gaga ni nak buat.. mengucap**

dulu tuan tanah ada la minat jugak..sebab x tau lagi..plus, lagu2 dia mmg catchy..

tapi lagu dia yg paling tuan tanah suka is speechless..


banyak lagi la gambr2 dia yg gila.. tapi takot plak tuan tanah nak letak. kang dicop blogger bernafsu serakah plak. erk!

so, yg nak tgk tu.. rajin2 la korang masuk kat sini...dosa tanggung sndr! hahaha

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2000003/CFDA-Fashion-Awards-2011-Lady-Gaga-The-Edge-Glory-sheer-slips-reveals-chest.html



p/s: hah, korang yang dah tgk.. minat lagi ke kat minah neh?? tuan tanah dah x minat. takot ada lah

4 comments:

  1. minat gak Speechless! harap sngat dulu ada MV single dia tu. heheh.. anyway, dah memang stail dia, sabo jelah! :D

    ReplyDelete