Saturday, June 11, 2011

rambut bau kedai x?


x ley bla kan?
sekalian alam sedia maklom.. bg yg dok baca belog tuan tanah.. dia tau la tuan tanah cukup pantang kalau rambut tuan tanah neh panjang sket..

ye la.. rambut kita bukan cantik mcm rambut awak2 sume yg baca neh..

kasar, keras, kerinting n kembang!

tiap kali tuan tanah g kedai gunting rambut, mesti ah-so2 tu akan cakap..

"aiya.. u punya rambut, ada serupa dawai ma"

" ai pakai wax la nyaaa..itu pasai keras, sudah! gunting je la"

stress ok.. dok kritik2 rambut tuan tanah..

tapi sebabkan cuti sekolah baru2 ni 2 mggu.. tuan tanah pun biar la rambut manjang jek.. kekadang, tuan tanah pun eran.. nape la rambut neh cepat sangat manjang. kalau tumbuh tu lembut dan lurus x pe jugak..

ni, nyakitkan mata jek..


mcm aritu la..sesedap tuan tanah hirup sup kobis, terjumpa bulu dalam sup.. bila tgk, panjang semacam.. x lain x bukan, rambut la neh.
tapi sebabkan rambut sndr, telan je la sup tu.. ye dok? hahahha

tuan tanah lebih suka botak sbnrnya.. jimat. x yah nak wax, x yah nak sempo. tapi sebab tuan tanah punya bidang kereja x leh nak botak sangat..

apa yg tuan tanah boleh buat just layer atau nipiskan rambut supaya nampak ilusi ala2 lurus mcm tu..terbalik meja laptop**

ok, meh nak show off rambut baru sket...
wahhh.. seriyes neh muka!





tuan tanah suka bhg belakang..sebab dia ala2 v ganas.. tapi x leh nak ambik plak.. haishh..

4 comments:

  1. Ni entri SS kah?? Haha.. Biasa la, org kerinting nk lurus.. Org lurus nk sbaliknya... Tp sometimes curly hair looks hot laa! Cuma muka kena bebas dr sbrg jerawat laa.. Bhahahhha

    ReplyDelete
  2. tuan tanah.. awat sume gmba senget semacam?
    meja senget kew? hehe

    ReplyDelete
  3. akurafzi: ss x ss sangat la. saje je la nak tunjuk rambut br.

    em meann: tuan tanah punya kamera groundflour punya tahap. deswai kena tunduk segala. hehe

    ReplyDelete
  4. tuan tanah; 'pesen' rambut kita serupa! hi-5! :)

    ReplyDelete