Thursday, October 6, 2011

belt GUCCI formal rm 100 only! leather!

tadaaa.. smart x belt tuan tanah? haha.. its gucci.. tetiba**
ye la.. imitation jek.. x mampu nak beli yg mahal2 n ori. tggu gaji berpuluh ribu nnti..ok la. :P

ok.. sapa2 yg nak beli, boleh pm or emel tuan tanah..x de hal. rm 100 ni termasuk postage.. :)


meh tgk dengan lebih details..



see?? cantik kan? sangat sesuai utk cikgu2 g mengajo mcm tuan tanah n utk adik2 kolej yg suka bergaya ,tetapi dengan peruntukan yang murah.

:)
jangan malu2.. :)

5 comments:

  1. salam, ada stok ke belt yg ni?

    ReplyDelete
  2. free saiz? mcm mana nk byr... bleh simpan kan ke? now xder kat mesia...

    ReplyDelete
  3. 46 inci.. xde kat malaysia? susah la mcm tu. mmg x boleh nak simpan la sebab saya nak jual je sume. malas nak simpan2 stock.

    tggu balik dari msia je la kita bincang balik ye. kalau ada stok baru. ada la.

    :)
    sorry..

    ReplyDelete
  4. orite, btw thanks yea...

    ReplyDelete