Wednesday, October 5, 2011

pen yg mcm alat s***




saya x tahu cikgu2 lain atau org lain perasan atau x.. keadaan pen bebudak sekolah skrg.. actually. tuan tanah x penah amek port pun.. cuma lately, makin banyak plak dak2 kelas tuan tanah ada pen yg berbentuk panjang n ada "penghujung" yang pelik.

n tuan tanah terus ambil satu semalam.. n tya diorg.

"apa neh?"

spinning pen ciguuuuuuuuuuuuuu!!!!

oouh..spinning pen..tapi kamu tau x bentuk dia mcm apa?

terus sume gelak.. mean, they know what i tryin to say..

n guess what. this pen harga dia rm 17-50.00.. n diorg beli...

sapa yg buat pen neh? or 1 agenda utk jatuhkan akhlak bebudak?

tuan tanah bukan apa.. kalau dah bentuk mcm alat s***.. x kan boleh lagi dibawak ke sekolah? walaupun yes.. ianya adalah pen..

n u pay for rm50.00 utk sebatang pen???

pitam*

8 comments:

  1. dahsyat da bdk2 skrg....
    kita pki kilometrico jek...

    ReplyDelete
  2. daniel: yap.. sangat membazir. baik beli hp. erk** haha.

    oasisahara: mmg sangat membazir.. student i banyak anak org ada2.. thats y la masing2 ada mende alah tu

    ReplyDelete
  3. budak2 skrg tak kisah bayar RM50 untuk beli benda x faedah. Lainla kita2 yang dah bekerja ni. Kalau aku RM50 tu dah boleh beli makanan seminggu. :)

    ReplyDelete
  4. joey: haha.. bebudak skg neh kaya2.. diorg bukan perlu fikir mana nak cr duit. tau pikir camne nak abiskan duit semata2.

    ReplyDelete
  5. kalo xde wit jual ler blik pen 2..
    anak murid:ckgu,nk beli brg x??baek pnye
    ckgu:ish pe die,wat suspens le..
    ank murid:nie ha pen nie xmahal pon rm6o..sy up sket
    ckgu:xler kurg ker??
    ank murid:xleh ler ckgu..ala ckgu kan wat partime jual brg...

    ReplyDelete
  6. RM50?? x sanggup kalo nak beli pen. kita pakai pen free kompeni kasi jer, hehe. tapi kalo RM50 utk beli kasut ker baju ker, tu lain citer. =)

    ReplyDelete
  7. 50hengget? baik shopping baju kat incik payed. LOL!

    ReplyDelete