Sunday, December 11, 2011

TUAN TANAH BERNAFSU TINGGI??

bg yg baca blog tuan tanah, sure tahu yg tuan tanah demam kan? n kalau tuan tanah demam, mmg la agak lama sbb jarang2 dapat sakit.. so, time demam, rasa mcm2 nak makan. kfc la, mcd la, pizza la.. tapi bila sampai, terus nafsu makan tu ilang.. then , balik umah.. ada plak nafsu nak makan. membuak2.. last2.. bukak peti ais buat jek salad. makan.. kenyang 5 min jek! hahahaha


n tengah2 tunggu, perut menggeletar jam 12 malam.. so, apa lagi.. dengan kemahiran dan bahan yg sangat sedikit.. inilah hasilnya.. sedap!! hahaha


n lepas setel.. bedal eskrem ijau dengan kacang plak. yummy la masa tu. sambil2 tgk tv.. rasa mcm berkuasa sangat. haha.. mau dekat setengah bahagian jugak la abis..


n jam 3 pagi, kembali lapar .. tp x nak la makan2 yg berat.. last2.. tabur milo n makan eskrem lagi..

eh** eskrem ni x berat kan? hahahhha




6 comments:

  1. wahhhhh!!!
    nafsu besar penangan vimax ek?

    ReplyDelete
  2. tu dia! demam demam pon dan lagi dia layan eskrem~ Lepaih makan eskrem terus lega ka? hihi

    ReplyDelete
  3. Ikut skrip Sembilu "besar sungguh nafsu kau Awie!". Haha... Nak yg ayam tu sket, cam best giler nampak! :)
    *apepun 'sembulu' tu kasi trim sket. hehee...:P

    ReplyDelete
  4. encik reza: hahaha.. maybe!
    chekay: yap.. idong dapat benapas dengan selesa time makan eskrem! hehe

    zamri: haha.. zamri, sembulu kat ayam ke sembulu kaki pemilik ayam? hahaha

    ReplyDelete
  5. Sembulu dua2. Hehe... :P
    *rindu gak kat mat gebu!

    ReplyDelete