Sunday, January 2, 2011

anak ikan meletop hati pemurah


matila gambr**




comel ke tidddaaaaaaakkkk... "gaya pemilik gambr"**


tu dia tajuk entry. harus dia mengamok kalau baca. hahaha..

anak ikan neh mmg comel. siyes wa cakap lu.. seb baik gua jantan beb, kalau gua awek, lama da gua kawen ngan kao bro. boley???

skrg dia ganas bro.. rambut punk segala bagai..


dia ni bukan anak ikan.. tp kwn baik i deh.. dan skrg lebih menghargai erti persahabatan ini..
dulu waktu aku susah..dia ada hulur bantuan..

sekarang, bila da bertambah susah.. dia tetap juga hulurkan bantuan.. pemurah gila kan??

apa yg pemurah sgt?? x ke pemurah kalau dia dah bagi tuan tanah pinjam laptop kesayangan dia selama 1 semester.. ye la, walaupun x dpt terus, tp sgt besar erti pd tuan tanah..kao org yg melangut ni ada ke tolong tuan tanah?? nan adoo..


komen2 yg merayu2 nak beli laptop nan adoo respon. sentap**

apapun.. tuan tanah sgt la terharu..dalam tuhan menguji.. ada tangan yg mahu memberi..
tuhan tu adil kwn2..

kitorg da berkwn lama dah.. 2 tahun dah. mcm2 kenangan,suka dan duka dah kongsi.. paling x ley blah kenangan time dia bawak kete rambut pacak, tp ada winnie d pooh punya katun kat tempat sandar kepala.. sgt x ley bla. pastu gigih nak memujuk dia supaya x marah kitorg ngan bawak dia dtg genting.. jenuh la dok merancang segala bagai..mengada2 pls pendek neh**..mcm2 lagi la yg kalau nak dicerita akan memuakkan para pembaca dan tuan tanah sndr..opps*


tapi.. errkk..hmmm..sebenarnya malu nak cakap kat sini, tp... aargghh!! lantak la..

"thanks ted, gua sayang lu beb.. lu la rakan gua sehidup semati.. x kan sia2kan laptop yg diberi neh.." hahaha..org berbudi, kita berbahasa..


p/s: eh eh.. si ted ni single lagi.. larik!!

No comments:

Post a Comment