Wednesday, January 5, 2011

maher zain difitnah




kesian kan maher zain.. kena pitnah selalu. tu la bayaran utk jd popular.. ada sahaja yg dengki..

kalau korang da tgk, mesti mahu muntah je rasa kan bila tgk cara diorg mempermainkan kalimah "insyaallah".. dengan nada yg sangat sinis..

apakah??

dan secara terang2an menghentam si MZ dengan soalan2 kontroversi seperti..

"adakah anda sukar untuk bangun pagi?"

xpe.. saya tolong jawapkan utk MZ.. saya islam.. saya bangun semayang subuh.
haishh...

sebagai umat islam.. x perlu la kita nak menuduh satu dengan yg lain semata2 nak naikkan kontrobersi itew.. x kemana kot.

kenapa jd mcm tu? maybe sebab diorg sukar untuk dapatkan MZ.. ye la. da dia artis terkenal.. mesti banyak pihak nak jumpa dia dan mana boleh dia nak penuhi semua undangan dan permintaan nak amek gambr n temuramah bagai.. jadi, ada konspirasi yg nak jatuhkan dia.. aisemen... x boleh la mcm tu..

kisahnya bermula apabila MZ x hadir di satu rancangan yg sepatutnya dia lakukan persembahan.. tapi x leh nak salahkan dia sebab sume ni pengurusan.. dan dia pun x tahu menahu..

tp, tabiklah kat dia.. selamber jek.. x melenting pun dan masih menjawab dengan suara yg enak didengar dan menjelaskan kenapa dia berada di industri ineh...

saya percaya maher zain!!! wahhh.. semangat neh**


dan berbalik kepada salah paham itu, maher zain telah mengotakan janji dengan muncul semula pada rancangan yg dijanjikan pd hari yg sebelumnya dan memohon maaf secara terbuka mengenai salah paham yg telah berlaku..

p/s: korang ada x nak mengaku salah yg bukan korang wat?? MZ!! love yeahh.. haha
saya mahu botak sebab mahu tiru MZ.. woho!!

1 comment:

  1. Abg payedd...

    u look more gorgeous kalu botakkn rerambut spt pic kt atas...

    ~rerambut?? matila aku...

    ReplyDelete