Sunday, March 6, 2011

pembunuh kucing tampil meminta maaf.



ni hah, ngah wat stetment minta maaf secara terbuka pas reramai dok kutuk n laknat perbuatan dia.. layak ke nak maaf mcm tu jek?


ni plak gambr kanoti dia.. cap, baju, kasut, rambut n size badan yg gemok ittew!




tuan tanah pasti, ramai yg dah tau isu neh kan? pembunuh kucing yang dah pun dikenalpasti sebab kantoi dek cctv..

tuan tanah x tau apa jenis manusia dia neh.. sampai sanggup pukul kucing yang masih kecil dan x tau melawan dengan payung, disepak bertalu2.. gamak kuat sangat, kau g pukil rimau la, nak maki lebih2.. kot kena saman plak.. tp, paham sndr lah kalau dah jenis mcm neh..

biar muka x cantik, tp berbudi..dia neh, dua2 out. tomboi plak tu. ko feeling kuat la?

maybe dia x tau ada cctv dok rekod, n dia pun sesuka hati la dok seksa anak kucing tu, tanpa ada simpati..

sedangkan dlm video neh, mak kucing neh sanggup nak dtg selamatkan anak dia , walau kucing neh pun tahu dia bakal mati. tapi, dia lari jugak ke anak dia. tp, si cina neh halau ibu kucing tu dengan payung. kao tgk?? ibu kucing tu pun tau rasa kasih.. rasa syg..

ko neh sebagai manusia, x tau ke sume tu? x cukup kasih sayang ke hape?? eeeii..geram plak ak.
skrg neh. kalau bab2 seksa, kucing jd mangsa.. kat korea, kat jepun.. dipijak2 anak kucing dengan heels sampai mati.. keje sapa? keje pompuan cantik..diorg pakai cantik2.. pakai kasut tumit tggi, pastu meula cium kucing tu, belai2..sayang lah kononnya..pastu dipijak2.. sampai mati.. tuan tanah rasa kucing neh diorg dah suntik dulu sebelum dipijak2, sebab dia x lari..lali jadiknya..

tapi kes cina kat malaysia neh.. anak kucing, dah dipukul dengan payung, tertiarap lah..nak lari camne.. kecil lagi.

tuan tanah pun geli dengan kucing, sumpah geli.. tapi, x de la sampai tahap nak menyeksa, plus tuan tanah yg seksa diri sndr, kalau kucing ada lalu kat bawah meja, tuan tanah angkat kaki, lenguh pun lenguh lah..lama pun lama lah..x de la plak nak sepak dia ke, nak terajang dia ke..

tapi, kao neh.. haii.. kalau la ak neh hakim.. duduk la kao dengan 100 ekor kucing dalam penjara n ko jaga semua kucing2 tu sampai dia beranak pinak jd 10000 ekor!!

1 ekor mati, tambah penjara 10 tahun!

kalau sebelum neh, kat korea n jepun.. skrg neh..hah, amek kao.. kat serdang! mana tu? new zealand kah? malaysia deh.. x abis2..seksa anak, seksa binatang. dah kenapa????

menurut sumber dari internet.. mak dia kata dia sedih dengan perbuatan anak dia. ye la.. mana2 mak pun mmg camtu.. kalau dah anak buat jahat, mak mana x sedih? lain lah kalau mak pun perangai sama naik dengan anak. tu lain kira lah..

siap plak mention kata bsnes dia x jalan sebab kes anak dia..org ramai dok marah2 n nasehat.

ok, lupakan bab mak dia..mak dia x salah.. anak dia yg salah. kita neh bukan tuhan nak hukum org, n tuhan pun ampunkan umat.. tapi, kalau nak diambil nilai kemanusiaan.. apa guna kao jd manusia? mana2 agama pun, x kira la islam ka, hindu ka, kristian ka, buddha ka,.. ada ka dok ajar seksa menatang? unless menatang tu bahayakan kao. ulaq ka, qimau ka.. boleh la kao nak pukul sepak dia.. ni anak kucing.. haiwan kesayangan baginda.. ok, kao cina.. lupakan saja.


pastu, ada plak persatuan malaysian dogs deserve better nak sponsor kos biaya dia buat rawatan mental..kot2 gila ke , psiko ke.. kat University malaya Medical Centre. hebat.. tapi, mcm tuan tanah kata td.. pas dia buat rawatan tu, tempatkan dia dengan kucing2.. bg dia insaf!

kalau naomi campbell yg model ternama tu pun kena buat khidmat sosial n kena penjara sebab baling hp kat pembantu rumah dia.. ni kan plak, cina tomboi yg pukul sampai mati.. x kan la kasi ceramah jek..

eeeiii!! geramlah!!!!


video

ni video bg sapa yg berani n sanggup tgk.. tuan tanah x sanggup.. tgk sekerat ja. kesian!

6 comments:

  1. sengaja dia lepas geram dekat cctv... publisiti murahan.. memang teruk.... takley.. patut kene hukuman.. lau tak dipenjara.. bagi dia buat keje amal...

    takder otak... oppsss bukan takder otak.. tapi otak letak kat lutut

    ReplyDelete
  2. manusia mmg cmtu la klu x gune akal sebaiknya.

    ReplyDelete
  3. pergghhh panas ati tgok!! nak sopok2 jer

    ReplyDelete
  4. Dah tengok...memang pyscho, sedih la camni

    ReplyDelete