Sunday, March 27, 2011

sakit gigi, so.. apa penyelesaian?

gg tuan tanah sakit lagi..
sangat sakit kali neh... seksa sungguh lah!
dah mcm2 cara dah buat, x jugak lega2..
x kan nak cabut lagi.. rompong la kalau asek dok cabut ja..

cukup la ilang 2 geraham..
tp, tuan tanah pun syukur jugak la pd masa yg sama.. buatnya gg depan yg sakit n kena cabut, tidak ka mnjadi satu perkara yang haru? erk!

okeh.
ada org cakap, telan panadol kalau sakit gg
ada org cakap telan bunga cengkih. ada yg cakap kumur ayaq gaqam n ada yg cakap.. makan ubat tahan sakit.

tp, tuan tanah dah terai semua tu n tetap x jugak ilang2..

mungkin ada 1 jalan penyelesaian..

kawen dengan doktor gg!!

so, ada x doct gg yg merupakan pembaca belog tuan tanah dan merasa tertarik utk mengenali diri ini?
pitam**

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete