Thursday, March 17, 2011

tuan tanah kembali botak!

da beberapa hari la jugak nohh x hapdet.. bukan apa. hambatan tugas sebagai pelajar, sahabat dan juga guru membuatkan tuan tanah x menang tangan.. tambahan, sejak aktif dengan facebook, myspace, tagged, frnster, ym, skype, msn dan lain2 membuatkan tuan tanah sering tidak punya masa kerna sebuk dengan chatting kaedahnya.. erk!!

well.. 2 ari lepas.. tuan tanah agak mengidam, x tahu kenapa deh.. nak cakap pembawakan budak.. sah2 tuan tanah lelaki kan.. nak cakap makanan kegemaran..xde la suka mana..

mengidam apa jah?? mengidam mangga.. heheh..
tp bukan la mangga yang ijau masam tu.. neh mangga yg isi dia kala kuning, tapi keras.. nak tgk? mai nak tunjuk neh..

ni la dia.. sedap x sangga nah.. dah la makan pukul 3 pagi.. haha..

tu abis bab mengidam satu perkara, pastu dalam 4 ari lepas, rambut tuan tanah dah mulai memanjang.. maklomla.. akar dia sehat neh.. so, dok pikir la nak gunting kat mana kan..
dalam dok pikir2.. nampak la rambut sorang kwn, mmg cun la.. sesuai gila dengan dia.. tuan tanah pun behasrat nak cuba la.. x dak la mahal mana.. rm 15 ja siap cuci semua..

pas gunting..mmg kita nampak elok.. bangga la neh.. tuan tanah punya perasan nsem, x yah nak kata la.. riak !
ha la..dah dalam tu, dia wax kan rambut, buat smart2, lampu dia kala kuning, hat buruk pun nampak comey..
pastu bila balik kat umah.. hosmet tuan tanah tya..
"gunting kat mana neh? pelik semacam, pndek sangat kat tepi tu, atas panjang"

tuan tanah memula malas nak ambik pot.. ye la, kot dia jeles ngan rambut baru tuan tanah.. ye dok..
pastu naik kat bilik atas..
sorang g tya..

" bakpo rambut mu weh?"

sentap bijik***
aikk.. 2 org dah neh..

pastu, turun dapur, mawi plak bg ayat sedas..

" panje, kamu x sesuai bha rambut mcm neh.. biar panjang bha"

nanges**


buruk ka weh.. meraong**

tapi, pas diamati2.. mmg nampak pelik bila x letak wax..sebab tuan tanah rambut jenis kering n fluffy.. so, da jd ala2 tempurung..

makanya apa?????

kita botak!!! miahahaha.. tuan tanah x pikir panjang lagi dah, ditambah dengan seteres sebab tesis yang membuak2 n saimen yang mencengkam bijik, so, pd masa tu jugak tuan tanah panggil wan suruh botakkan rambut neh..

FREE OF CHARGE! sebab kat umah neh mmg ada sorang tukang gunting rambut x terlatih..
sebabkan buat botak jek..masa yg diambil tade la lama.. 10 min siap..

awak nak ngok x rambut baru kite wak???



comel x kita wak?? terbalik meja laptop***

2 comments:

  1. napa meja laptop terbalik? ada benda dari bwh yg naik ke? huhu.. :P

    ReplyDelete