Wednesday, April 6, 2011

smk sri andalas!! here i come!!

akhirnya.. dub dab dub dab..dapat la jugak sekolah utk praktikal..
hajatnya nak buat d kedah.. lebih sng.. tapi, ujung2.. bebudak berebut pakat nak buat kat sekolah2 kampung..

so, tuan tanah malas nak pilir2 panjang.. x yah nak sakit2 ati.. pilih jek sekolah bandar.. ujung2 dapat sek sri andalas neh..

ok la tu.. dari xde apa kan?
nak kata elit sgt pun idokk ler sekolh neh..
biasa2 jah..
tp, takut tu..takut la gak..

ye la..nagjo anak org KL neh bukan leh sesuka ati ngajor.. diorg lg advance ye.
merasa la kena perli nnti bila cikgu ilmu paras tumit jah! hahahhaa..

tapi, nak mintak tlg la kat sini..
sapa yg ada kwn2.. sedara mara atau sesapa je la yg ada menyewa kat taman sri andalas tu.. n nak penyewa.. tuan tanah nak sewa la utk 4 bulan..

tuan tanah x de transport..sebab tu pilih sekolah dalam taman mcm neh..senang sket nak g ulang alik ke sekolah.. huhuhu...

jadi, kalau sapa yg ada tu, roger2 la ye??
thanks..

9 comments:

  1. shah alam?
    Klang?
    Serdang?

    Kat area mana tu?

    ReplyDelete
  2. Salam..
    Bro, kebetulan housemate nak kuar bulan 4 nie.. dia nikah minggu nie... Tinggal kat seri andalas... Kalau berminat la... boleh la contact...
    Lehan

    ReplyDelete
  3. adam: kat klang.. hehe.
    lehan: ye ke? nak nak nak. hahahaha...

    camne nak contact neh?

    ReplyDelete
  4. budak budak klang perangai cam cilanat. habis lah you all.

    ReplyDelete
  5. sorry bro.. baru je buka internet... bro, bagi email.. nanti aku email nombor telefon ok...

    ReplyDelete
  6. lehan: ni email..

    payedd87@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. hello febbie.. i org KLANG occay.. suka suki je kao kata cilanat kan? watch ur word..

    ReplyDelete
  8. tuan tanah, skolah tu xde la bndr sgt pon..
    klng is so ulu lah

    hv u been there?

    ReplyDelete