Saturday, September 1, 2012

saya dan gajet umpama isi dan kuku!


ipad 2.. new ipad, macbook air.. and ada lg mcm2 di bawah! kekeke.. 



new born baby.. samsung s3.. niat x nak beli pun.. just nak teman kwn jek since tuan tanah da ada note.. tp, syaiton sgt kuat menghasut.. maka, terbeli jugak 1.. kekeke..



n i have 3 lappy.. i know its just too much.. tp setiap satu ada kegunaan dia sndr..
mcm macbook air neh.. bukan sume mende dia leh sapot. so, mac tuan tanah guna utk online semata2..

kalau berkaitan dengan software ke, nak buat keje ke, go for acer atau vaio..

pernah la tuan tanah semak dengan bebudak kelas yg tya.. kelas 3c yg mmg super nakal..dan suka menyebok keje tuan tanah dlm bilik guru,.

kenapa cikgu ada sampai 3 laptop?
sebabkan x larat nak jwb.. saya ckp..

1, utk tgk bidio
1 , utk dengar lagu..

n 1 lg utk buat keje..

terus diorg kuar dari bilik guru sambil buat muka menyampah! kekekeke..


 eh, tuan tanah ada peneman baru.. rindu pd mat gebu terubat sket bila kat sini pun ada guru semannjung yg ada anak kecil comel.. so, anak mereka selalu dipinjam oleh tuan tanah.. comel kan??




and mcm mana tuan tanah boleh ada mende2 alah neh? bukan tuan tanah keje cikgu je ke? gaji rm 2k je sebulan. yeap.. tuan tanah cikgu.. tp keje part time yg tuan tanah buat, meniaga susu alsd2 dan alpha lipid selama 2 jam sehari membuahkan pendapatan puluhan ribu sebulan..



ini buktinya.. nama saya dna jumlah yg saya dapat utk bulan lepas. 

tp, jangan ckp tuan tanah abaikan tggjwb sbg cikgu.. tidak ye.. x pernah walau skali.. bisnes online cuma 2, 3 jam shj sehari dan tuan tanah lakukan semasa bukan waktu bekerja..

jd, kpd guru2 atau sesiapa juga yg mahu tambahkan pendapatan.. silakan hubungi atau emel saya di talian 0174344636.. atau emel, payedd87@yahoo.com..

saya sedia mmbantu anda. 




coming soon? macbook pro? kekekekkee

No comments:

Post a Comment