Monday, May 16, 2011

apabila pelajar ucapkan selamat hari guru, air mata saya tumpah..

tajuk da serupa enteri. boleh?
today is my very 1st time seleberit teachers day..
tapi sentap sebab x dapat adiah apa2. nanges**
tapi, ucapan dari pelajar pun dah lebih dari cukup..sumpah, terharu kot..
sampai jek kat sekolah, bertubi2 terima ucapan..
"sir, happy teachers day!!"

hehehe.. tengkiu ye anak2 mured sume..

2 mggu kat sini.. kejap jek rasa. pejam celik..pejam celik.. dah 2 mggu..
org kata.. jd cikgu ni x boleh memilih..
dan tuan tanah bersyukur, tuan tanah dapat kelas yg boleh tahan nakal, tetapi mendengar kata.
buat pertama kalinya, tuan tanah bangga memiliki wajah garang dan jantan. hahha

kwn2 pompuan sume bila balik bilik guru je menangis occey!
betapa la bebudak skrg ni sangat la...............*(&*(^*&)

tapi nak wat camne kan?? dunia akhir zaman..

apapun.. saya gembira dengan pilihan saya dan saya suka menjd cikgu!
terima kasih kepada bekas2 guru yang pernah mendidik saya... yg berjaya tanam minat supaya jd cikgu neh..

n kepada semua guru2 d malaysia dan seluruh dunia.. selamat hari guru saya ucapkan!


No comments:

Post a Comment